A Travel and vacations forum. TravelBanter

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

TRAVEL TURKEY - ISTANBUL - ANTALYA - HOLIDAY FREE

Old May 1st, 2007, 09:18 AM posted to rec.travel.australia+nz
[email protected]

Default TRAVEL TURKEY - ISTANBUL - ANTALYA - HOLIDAY FREE

TRAVEL TURKEY

http://holidayfree.blogcu.com

http://holidayfree.blogspot.com

http://besthotel.blogcu.com

http://fantastictigar.blogspot.com

http://comicworldturkey.blogspot.com/

http://iphoneword.blogspot.com/

http://newsupercars.blogspot.com/

Sizi güldüreceğime iddaaya giriyorum. Eminim ki kazanacağım...Her konuda
ilginç ve komik bloglarım mevcuttur. Bloglarımın listesi ve örnek
komik resimler ve yazılar...

http://bluetigar.blogcu.com

( Gülme garantilidir. Her gün güncellenir, 450 sayfanın üzerindedir.
Yüzlerce komik resim, karikatür, fıkra, yazı, video, oyun vs. sizi
bekliyor. Gülmek istiyorsanız mutlaka bakın... Gülme Garantilidir....Asıl
blogdur.)

http://www.blogcu.com/mavikaplan ( Asıl bloğun devamı sayılır, gülmeye
devam etmek isteyenler için...)

http://bluetigar.blogspot.com ( Mavi Kaplan Efsanesi Yurtdışı Sitesi.
Komik resimler, videolar, yazılar...)

http://superkomik.blogcu.com ( Adı üstünde sadece süper komik şeyler
bulunur...)

http://bombakomik.blogcu.com ( En Bomba Komik şeyleri burada
bulabileceksiniz...... )

http://salakileavanak.blogcu.com ( Hayatımızdaki komik salaklıkları
ve avanaklıkları burada bulabileceksiniz...... )

http://komocko.blogcu.com ( Komocko nedir ? Bilmiyorsanız ve çok
aşırı gülmek istiyorsanız mutlaka bakın...)

http://komikefsane.blogcu.com/ ( Komik ama efsane olamadı henüz ama
çok güleceğiniz kesin. )

http://komikssk.blogcu.com ( Komik Ssk ile çok güleceksiniz... )

http://ayranicefsanesi.blogcu.com/ ( Nazmi Ayraniç'in maceralarına çok
güleceksiniz. )

http://nobran.blogcu.com ( Nobran konular merkezinde çok
güleceksiniz )

http://cimbomgalatasaray.blogcu.com/ ( Galatasaray'ın Gayri Resmi
Sitesi. Hiçbir yerde bulamayacağınız resimler, videolar, yazılar....)

http://yasafenerbahce.blogcu.com/ ( Fenerbahçe Sitesi. Hiçbir yerde
bulamayacağınız resimler, videolar, yazılar...)

http://adsanse.blogcu.com ( Adsense ve Adwords hakkında Herşey )

http://adsenseileparakazan.blogcu.com ( Adsense ve Adwords hakkında
Herşey )

http://emesenci.blogcu.com ( Msn üzerine her türlü bilgi ve
programlar )

http://iphonedunyasi.blogcu.com ( Iphone hakkında Herşey )

http://lcdtv.blogcu.com ( Lcd ve Plazma Tv Hakkında Herşey )

http://morlahana.blogcu.com ( Yemek üzerine Herşey )

http://haberdunyasi.blogcu.com ( Güncel ve ilginç haberler... )

http://maviaraba.blogcu.com ( Arabalar hakkında Herşey )

http://mimber.blogcu.com ( Ciddi konular, okumanızı tavsiye ederim... )

http://omurboyuask.blogcu.com ( Aşk ile ilgili Konular )

http://astrolojist.blogcu.com ( Astroloji ve Burçlar )

http://omurboyusaglik.blogcu.com ( Sağlıkla ilgili Konular )

http://dis.blogcu.com ( Diş üzerine Herşey )

http://sacdokulmesi.blogcu.com ( Saç ve Saç sağlığı üzerine Herşey )

http://www.paratikla.com/signup.php?r=7740 ( Tıkla para kazan sitesi )

http://isminizinanlami.blogcu.com/ ( İsminizin anlamını burada
bulabilirsiniz... )

http://kocaeliveizmit.blogcu.com ( Kocaeli ve İzmit hakkında Her
türlü bilgiyi bulabilirsiniz... )

İngilizce Bloglarım

[...]

http://img226.imageshack.us/img226/4...bp1jpegkg7.jpg

http://img135.imageshack.us/img135/3...78816pegg5.jpg

http://img226.imageshack.us/img226/8...39805wudi2.jpg

http://img135.imageshack.us/img135/2...2c2c568sl5.jpg

Brad Pitt Ve Shakira'nin Obez Hallerini Gördünüz Mü?

http://img135.imageshack.us/img135/4624/realpittez9.jpg

http://img245.imageshack.us/img245/9021/shakrahr8.jpg

http://img138.imageshack.us/img138/8...rikaturxg5.jpg

http://img89.imageshack.us/img89/9154/karikatur2mc9.jpg

http://img247.imageshack.us/img247/3...ikatur3qx3.jpg

http://img89.imageshack.us/img89/21/karikatur8qm5.jpg

http://img247.imageshack.us/img247/9...ikatur4ug7.jpg

http://img138.imageshack.us/img138/6...ikatur5hy0.jpg

http://img247.imageshack.us/img247/8...ikatur6iy1.jpg

ÖLDÜRÜCÜ DARBEYİ SONA SAKLADIM. KÖPEĞİN İSMİNE DİKKAT EDİN. KULÜBENİN
ÜSTÜNDE YAZIYOR !

http://img89.imageshack.us/img89/8366/karikatur7yi4.jpg

Bir kadın 12 Erkeği Nasıl Mutlu Eder ? bluetigar size açıklıyor....+18
değil

http://img144.imageshack.us/img144/8...silmutlvy3.jpg

Bu sıradan bir kız resmi gibi gözüküyor ama öyle değil tabi ki ?
bluetigar' a özel acayip bir resim...

Kızın yanındaki Dana adamı görmek için aşağıdaki işlemleri yapın...

Resmi bilgisayarınıza sağ klikle herhangi bir klasöre farklı
kaydedin . Sağ klik, Görünüm , Küçük resimleri seçin ve resimdeki
diğer kişiyi görün... Ben nasıl yapıldığını çözemedim. Bilen varsa
lütfen cevap yazsın...

http://img145.imageshack.us/img145/3...ginccw0eu9.jpg

Yeni çıkan Emniyet kemeri ile kazalar epey azalıyormuş ! Süper komik...

http://img132.imageshack.us/img132/9508/kemernm1.jpg

KOMİK KARİKATÜRLER

http://img72.imageshack.us/img72/4066/bluetigaruu4.jpg

http://img178.imageshack.us/img178/1...etigar1fi8.jpg

http://img163.imageshack.us/img163/4...etigar2wb2.jpg

http://img223.imageshack.us/img223/7...etigar3zp2.jpg

http://img223.imageshack.us/img223/2...etigar4xp3.jpg

http://img163.imageshack.us/img163/7...etigar5bb3.jpg

KAYNANASINI KAYBEDEN KEDİ ! ÇOK AMA ÇOK KOMİK !

http://www.starterupsteve.com/swf/koty.html

Doğum Sırasında Doktorun Düşünceleri...

ğğy tipe bak
- Geri soksam farkederlermi acaba
- Tüh bacak diye pipisini çekmişim elimde kaldı iyimi
- Off of akşam karı ne yemek yapacak acaba, zırlama lan sende ŞAAP!
- La kordon elime dolandı. Hemşireeee
- Şeytan diye tut kordonu sallandır bebeği, ehehuhehe
- Evet kalede Naci. Tüm gözler Naci üzerinde.. Şuutt ve Naciden
mükemmel
bi kurtarış
- Gel buraya. Bak asılma, asılma kordona koparacan eşşek sıpası
- Şimdi bunun ebesi benmi oluyom. İleride küfür yemesek bari
- Olm bak küfür ettirme ebene, bırak o elindeki böbreği
- Gülüyo lan, bu ne biçim bebek. Nasıl gülersin len sen bana ŞAAP!
- Bununla etti 98. 100ncü bebeğe ödül vermem lazım aslında
- Vel kom dı riıl vorld, soytarı seni
- Pıraaggh burnumu bırak.. La kemirme, hemşireee! zopayı getiirr
- La bu ne. Ana yanlışlıkla dalağı çıkarmışım. Pardon, ehe.

Telaffuz dersi..Pembe panter..(SÜPER)
http://www.youtube.com/watch?v=lz0IT4Uk2xQ